Zapowiedzi i procent zakończonych prac
Witajcie, od dawna nie pisałem nic na tym blogu, było to spowodowane dużą ilością pracy którą miałem, a która wymagała ode mnie dużych nakładów pracy.
W każdym razie poniżej zamieszczam moje plany które będę wykonywał i o których będę tutaj informował.
Więc:
- W planach mam stworzenie własnej gry w kodzie HTML5 który korzysta z języka java, gra z początku będzie tematyczna i będzie krążyć wokół tzw. "hajsowników":
-Stan gry określam jako zerowy, nie mam nawet stworzonej fabuły gry, pomysłu na postacie i ogólnej zasadzie gry,
-Prawdopodobnie gra będzie typu sidescroller z różnymi przeszkodami, będę próbował zaprogramować przeciwników by mieli różnorodne zachowania, dodatkowo myślę nad możliwością ataku ze strony naszej postaci, coś w stylu serii "Castlevania",
-Będę starał się tworzyć różnorodne poziomy, poczynając od bardzo cukierkowatych poziomów kończąc na tych bardzo mrocznych.
-W menu głównym prawdopodobnie dam możliwość wyboru postaci, warunkiem możliwości gry różnymi postaciami będzie prawdopodobnie przejście przez określony poziom lub zlokalizowanie tych postaci w formie znajdziek,
-Gra będzie na smartphone'y, więc będę starał się zachować balans między jakością a optymalizacją,
-Grę będę tworzył głównie na systemie Linux Mint w wersji 17.1 na środowisku graficznym XFCE na moim laptopie,
-W planach mam wyuczenie się dodatkowych języków by przenieść grę na komputery osobiste,
-Dodatkowo mam plan na stworzenie serii gier z różnych gatunków gier, m.in. RPG, Bijatyki, szynowy-FPS i w ostateczności FPS z opcją multi-player.
-Początkowo będę używał muzyki ZUN'a, który stworzył serię gier Touhou, w późniejszym czasie mam nadzieję skomponować własne utwory pasujące do klimatu gry.
Wszelkie zmiany będą dodawane na bieżąco na tego bloga, gdy gra wejdzie w wersję Alpha, udostępnię link do owej wersji, gry prawdopodobnie będą darmowe, lecz będą w nich odnośniki do dokonania dotacji na rzecz twórców, gdyż ja wykorzystując dostępne zasoby czasowe dostarczam wam rozgrywki, a samemu przy tym nic nie otrzymuję, co nie jest zbyt dobre, czyż nie?
Poniżej przykładowy utwór, gdy zacznę tworzyć własne utwory, będę starał się zrobić coś stylistycznie podobnego do tego.
W każdym razie poniżej zamieszczam moje plany które będę wykonywał i o których będę tutaj informował.
Więc:
- W planach mam stworzenie własnej gry w kodzie HTML5 który korzysta z języka java, gra z początku będzie tematyczna i będzie krążyć wokół tzw. "hajsowników":
-Stan gry określam jako zerowy, nie mam nawet stworzonej fabuły gry, pomysłu na postacie i ogólnej zasadzie gry,
-Prawdopodobnie gra będzie typu sidescroller z różnymi przeszkodami, będę próbował zaprogramować przeciwników by mieli różnorodne zachowania, dodatkowo myślę nad możliwością ataku ze strony naszej postaci, coś w stylu serii "Castlevania",
-Będę starał się tworzyć różnorodne poziomy, poczynając od bardzo cukierkowatych poziomów kończąc na tych bardzo mrocznych.
-W menu głównym prawdopodobnie dam możliwość wyboru postaci, warunkiem możliwości gry różnymi postaciami będzie prawdopodobnie przejście przez określony poziom lub zlokalizowanie tych postaci w formie znajdziek,
-Gra będzie na smartphone'y, więc będę starał się zachować balans między jakością a optymalizacją,
-Grę będę tworzył głównie na systemie Linux Mint w wersji 17.1 na środowisku graficznym XFCE na moim laptopie,
-W planach mam wyuczenie się dodatkowych języków by przenieść grę na komputery osobiste,
-Dodatkowo mam plan na stworzenie serii gier z różnych gatunków gier, m.in. RPG, Bijatyki, szynowy-FPS i w ostateczności FPS z opcją multi-player.
-Początkowo będę używał muzyki ZUN'a, który stworzył serię gier Touhou, w późniejszym czasie mam nadzieję skomponować własne utwory pasujące do klimatu gry.
Wszelkie zmiany będą dodawane na bieżąco na tego bloga, gdy gra wejdzie w wersję Alpha, udostępnię link do owej wersji, gry prawdopodobnie będą darmowe, lecz będą w nich odnośniki do dokonania dotacji na rzecz twórców, gdyż ja wykorzystując dostępne zasoby czasowe dostarczam wam rozgrywki, a samemu przy tym nic nie otrzymuję, co nie jest zbyt dobre, czyż nie?
Poniżej przykładowy utwór, gdy zacznę tworzyć własne utwory, będę starał się zrobić coś stylistycznie podobnego do tego.
Komentarze
Prześlij komentarz